Laat u vandaag nog ontzorgen! Contacteer ons
Molenaarsweg 4, 3300 Tienen

Algemene Administratie

Op maat van je onderneming

Bel ons op 0468 290 592
Maak een afspraak

Wat is administratie?

Administratie is het bijhouden van gegevens en documenten die betrekking hebben op een persoon, bedrijf of instelling. Het doel van administratie is om inzicht te krijgen in de financiële situatie van een bedrijf of instelling. Administratie is een belangrijk onderdeel van het bedrijfsleven en wordt gebruikt om beslissingen te nemen en verantwoording af te leggen.

Vraag aan 10 zelfstandigen wat ze het minst leuk vinden aan hun job en de meeste antwoorden ‘de administratieve rompslomp’.

Ze ergeren zich dood aan financiële administratie, zoals offertes opmaken, betalingen controleren, facturen opvolgen, ontbrekende facturen en dubbele betalingen opsporen. Het neemt een heleboel tijd in beslag, bovenop al het andere werk dat je al hebt als zaakvoerder. Tijd en focus die je liever spendeert aan andere zaken: het laten groeien en bloeien van jouw zaak.

freelance administratieve hulp

De oplossing: administratieve ondersteuning door een partner

Het bijhouden van een goede administratie is van groot belang voor het succes van je bedrijf. Een goede administratie geeft inzicht in de financiële situatie van je bedrijf en helpt je om de juiste beslissingen te nemen. Daarnaast is een goede administratie ook verplicht voor de Belastingdienst.

Wij bieden ondersteuning bij je financiële administratie, in samenwerking met je boekhouder. Dankzij onze collaboratieve aanpak en onze expertise zorgen we ervoor dat jouw administratie en workflow in no-time weer op punt staan. Gedaan met ontbrekende facturen, dubbele betalingen en boetes voor late betalingen of verkeerd ingevulde formulieren! Goed voor je eigen gemoedsrust en focus maar vooral ook voor je bedrijf.

Welke administratieve hulp bieden we jou?

  • Agendabeheer
  • Postverwerking: we verwerken alle inkomende post en digitaliseren deze;
  • Documentenbeheer: we digitaliseren alle documenten en ordenen deze in de cloud, zo heb je deze altijd direct bij de hand;
  • Gegevensinvoer: we werken klant- en adresgegevens bij
  • Opmaak offertes: we maken de offerte op en versturen deze na goedkeuring van jou;
  • Opmaak contracten: we werken op basis van jouw contracten, vullen klantgegevens in en lezen het document nog eens na;
  • Beheer mobiliteit (wagens, tankkaarten, schade,...)
  • Digitale Transformatie
Jouw administratieve (eerste) hulp

Van het opstellen en verzenden van offertes tot klantcommunicatie en factuurbeheer, wij zorgen ervoor dat je administratie altijd op orde is.

Hoe gaan we van start?

Briefing meeting: We luisteren naar jouw behoeften, verwachtingen en noden om een duidelijk beeld te krijgen van jouw administratieve uitdagingen.

Plan van aanpak: We overleggen de concrete taken en diensten die we uit handen nemen, en stellen een gedetailleerd actieplan op.

Oplossing op maat: Op basis van jouw specifieke wensen en behoeften ontwikkelen we een gepersonaliseerde oplossing die perfect aansluit bij jouw bedrijf.

Opvolging: We volgen alles nauwgezet op om te zorgen dat alles naar wens verloopt en sturen bij indien nodig.

Evaluatie: Elke zes maanden evalueren we of jouw behoeften en noden nog overeenstemmen met de geboden oplossing en passen we aan waar nodig.